Merész vagy borzalmas?

2010.08.09. 09:12 Julcsiiii

Emma Watson iszonyú rövidre vágatta a haját. Nyilatkozata szerint így szeretne véglegesen megválni a Harry Potter filmekben alakított Hermione Granger szerepétől. Azt is mellétette, hogy ő már régóta tervezi ezt a nagy lépést, és hogy mindig is kiváncsi volt, hogy milyen rövid hajjal élni. Mikor megkérdezték tőle hogy milyen érzés, csak ennyit válasszolt: "Felszabadító érzés, és már évek óta terveztem ezt a váltást" 

És nektek hogy tetszik? Jobb mint volt? Vagy a régi haját jobban bírtátok? Egyébként szerintem nem olyan vészes...

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gossip-sisters.blog.hu/api/trackback/id/tr802208841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lagirl · http://www.gossip-sisters.blog.hu 2010.08.09. 22:50:11

Jó kérdés. Ezen az új képen jól néz ki, de láttam róla képeket amik az utcán készültek, az már annyira nem bejövős...elég fiús, nem?

Julcsiiii 2010.08.10. 14:26:50

monjuk igen.. ezen a képen jó.. de nekem jobb volt hosszú hajjal.. =)xD bár ennyire rövidre én sose vágatnám a hajam....

Ditty21 2010.08.15. 08:48:32

tényleg jobb volt hosszúval... bár lehet h én is meg merném ezt tenni ha minden második napon valamelyik nagy divatház fodrásza lőné be a hajamat...:D
süti beállítások módosítása